Monday, October 4, 2010

long distance relationship...



salam sayang~!
:)) pagi2 ak da senyum sorg2 ..adehhh angau suda ni~! ahahah..yea dye wat ak angau melampau da ni..haisshh,..bee u bright my day..u bring me to my real life... thanks LOVE ... tah knpe smlm ngade2 msg dye ckp nk tdo then ckp la kt dye ..b cpt nnyikn utk dear heheh ....xsmpt tgu dye bls msg ak da ttdo...waa bgun sbuh2 td ..bce msg dye .........waaaaaaaaaa ak sgt suke ahaha..even tht just a lyric..he so nice..romantico~! hehehe...dye bg lirik baik-baik sayang adesss..jiwang jak tp mmg ske sgt lagu 2 .........

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku


Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang

bee :when im wake up im feel in ur hug,,when im smiling im feel ur kissing me ...u bright my day..just wants u know u in my heart..DEEPER~!
how much the distance i know u always be for me...u never let me alone..thanks for ur care.love n space in ur life



0 comments:

Post a Comment