Friday, September 24, 2010

DIA...

dia yang melahirkan ku..
dia yang menceriakan hari-hari ku
dia yang selalu dengan ku
dia yang amat ku sayang
dia masih ku sayang...
dia miliku buat sementara..
dia hanya MILIKNYA....

aku bersyukur dilahirkan di dunia ini dari rahimnya..
aku tahu dia wanita terhebat..
aku sedar aku amat bertuah kerna dia aku didunia...

mak..adk sayang mak..
mak..adk sentiasa akn ingat pesan mak
mak...adk rindu mak..
mak adk DOAkan mak aman disAna...

ya allah kau lindungilah mak
ya allah kau sayangi lah mak
ya allah kau tempatkan lah mak diantara kekasihmu
ya allah kau kuatkan lah aku..

TERIMA KASIH MAK

akn ku kenang segala-galanya..
hanya kau tahu apa yg ku rasa...
akn ku rindu saat menangis di bahu mu
akn ku rindu ketawa bersama mu...
ak redha ya allah,,ak redha....

0 comments:

Post a Comment