Monday, September 27, 2010

TUHAN BERI AKU CINTA

saje nk share ngn korang satu lagu yg sgt menarik bagi ak petikan filem ketika cinta bertasbih. lirik sgt menarik menyentuh hati ketika mendegar pencarian cinta yg di izin allah itu yg harus kita temui..ak doakan kawan2 ak semua bahagia dan telah temui cinta ALLAH...ak ske pesanan dalam cerita 'syurga cinta' JADILAH WANITA YANG DI DALAM KACA..SUKAR DISENTUH..ya allah kau lindungilah kami...ya allah kau sayangi lah kami :)




Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

0 comments:

Post a Comment